close
 

假如九年後和某人相遇了, 有多少事情可以留下? 有多少事情能再開始?
續集可是真的是九年後原班人馬才又拍的喔....隨著歲月, 感情變的成熟, 說話變的事故,
當年車站月台上的約定之後的結果, 讓人連對那一晚的記憶也變了?

隔了一天沈澱一下才把續集看完
不想下太多評論跟感想了
多年以來教父在我心目中最佳影片的地位這下要換它坐....




Let me sing you a waltz
Out of nowhere, out of my thoughts
Let me sing you a waltz
About this one night stand

You were for me that night
Everything I always dreamt of in life
But now you're gone
You are far gone
All the way to your island of rain

It was for you just a one night thing
But you were much more to me
Just so you know

I hear rumors about you
About all the bad things you do
But when we were together alone
You didn't seem like a player at all

I don't care what they say
I know what you meant for me that day
I just wanted another try
I just wanted another night
Even if it doesn't seem quite right
You meant for me much more
Than anyone I've met before

One single night with you little Jesse
Is worth a thousand with anybody

I have no bitterness, my sweet
I'll never forget this one night thing
Even tomorrow, another arms
My heart will stay yours until I die

Let me sing you a waltz
Out of nowhere, out of my blues
Let me sing you a waltz
About this lovely one night stand

讓我唱首華爾茲
無從講起,從我的心底
讓我唱首華爾茲
唱那次一夜纏綿

那晚,你是我的
你是我生命中的全部夢想
但你已經不在了
你去了很遠的地方
你那的雨中小島

對你來說,那只是一夜情
對我來說卻遠遠不止

我想讓你知道
我不管別人怎樣說
我知道你對我的意義
我只想再來一次
我只想再來一夜
即使這看起來毫無意義

但你對我來說
要比任何人都更重要
和你共度的一夜啊,小傑西
比得上和他人的一千個夜晚

我沒有痛苦,親親
我永遠不會忘記這一夜纏綿
即使明天我在他人懷中
我的心還會隨你而去,直到生命盡頭

讓我唱一首華爾茲
無從講起,從我的心底
讓我唱一首華爾茲
唱那可愛的一夜情

噢天哪 這首歌真是太美
我止不住我的眼淚...




arrow
arrow
    全站熱搜

    elvis2009 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()